mandag 5. oktober 2009

Ein tur til fossen!

Hei til den enkelte! No har eg vært så heldig å funne attende ladaren åt kameraet mitt, så snart kjem det bilete av geitene også. I denne omgang får ein nøye seg med nokre fantastiske naturbilete frå ein tur "team Douentza" hadde til ein foss no på søndag. Denne fossen tørkar snart ut, då regntida her i Mali går mot slutten. Heldigvis har det vore ei god regntid her i Douentza og området rundt, så bøndene har von om ein god haust. Regntida er eit interessant fenomen. Eg hadde vel på forhånd trudd at regnet skulle komme nesten kvar dag. I staden har det kome ei ordentleg kraftig regnbyge, med lyn og torévær, og som varar i ein god time eit par gonger i veka. Slik har eg opplevd regntida. Og det er ganske herleg å sitje under tak å sjå på lynet, og kjenne vinden og merke at temperaturen synk ein 7 eller 8 grader.

Eg legg også ved eit bilete av temperaturmålaren eg har i stova. Som dykk ser er det ein grei varme, og nesten litt i overkant. Er ein på ei strand med tilgang til hav og kjøle seg ned i, er det nå endå noko, men då Mali ikkje har kyst og eg har 17 mil til næraste basseng vert det til at ein for det meste heldt seg i skuggen. Etter klokka fire på ettermiddagen byrjar det å være mogleg og gå seg ein tur eller ta ein joggetur. Så tidsrommet mellom 16 og 1830 er eit ganske fint tidsrom, men halv sju er det heilt mørkt i dette landet. Skumringstida er også svært kort, så det blir heilt mørkt på eit kvarter.

Elles kan eg ta med at eg sist onsdag tok trømopeden fatt ned til Doeuntza sentrum, får å sjå min fyrste Manchester United kamp denne sesongen. Det var eit hyggjeleg gjennsyn med dei forente venene mine frå Manchester, som forøvrig vann kampen 2-1. Champions League kampen mot Wolfsburg vart direkte sendt på riks - TV stasjonen ORTM her i Mali.

No er det snart leggjetid her i landet. I morgon skal eg halde barnehage og SFO frå klokka 8 om morgonen. Det blir flott!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar