mandag 28. september 2009

En geit, to geiter, og fire geiter!

Ja, no har eg endeleg fått kjøpt meg geitene eg lenge har planlagt å kjøpe. I går fekk til saman fire geiter, TO nye eigerar. Det har seg nemleg slik at nabomisjonæren Kjell Magne og eg kjøpte to geiter kvar, som no beitar saman i ei samdrift. Så det er koseleg!
Vi kjøpte ein bukk og ei søye kvar, og tre av dei er ganske tamme allereie. Så det er koseleg! Den siste av dei, den kvite er noko redd menneskje forebels, men det skal nok bli temma etter kvart. Eg fryktar den har hatt nokre traumatiske opplevingar med menneskje før, så det er nok difor den er så redd. Geitene mine har forebels ikkje fått noko namn? Forslag mottas med takk. Når det er sagt, set eg stor pris på når dykk legg igjen kommentarar til blogginnlegga. Sjølv om eg ikkje svarar, og går inn i ein "kommentar-samtale", set eg pris på livsteiknet dykk gjev meg!

Vidare er det på sin plass og gje oppdateringar om hønsehaldet mitt. Sjølv trudde eg at hønsa mine var litt unge, men ein dag eg såg etter i verpekassa låg der plutseleg fem egg. Då eg reiste til Sévaré for 9 dagar sidan, låg der rundt 10 egg der, og då eg kom heim igjen på laurdag, hadde to av hønene lagt seg til for å ruge ut kyllingar. Med andre ord: To høns ligg på dei same egga. Så eg får ein liten case når eit eventuelt avkom kjem, då eg fryktar dette kan bli ein konflikt mellom mødrene. Difor har eg planar om at dei skal ha delt omsorg for kyllingane, ved at eg skil hønsa frå kvarandre i kvar sitt bur, og med eit tilnærma likt antall kyllingar.

På bilete under ser du nokre norske geiter. Då eg ikkje finn ladaren til kameraet mitt, må eg nøye meg med eit illustrasjonsfoto.


9 kommentarer:

  1. Hei!
    Utrolig gøy å lese. Fantastiske beskrivelser du har. Ler meg ihjel:) Og helt enig i at nynorsk er et målføre som gjer seg bra skriftleg. Nyttar det i min nye tilværelse som jobbekvinne (med vekslende hell). Hilsen fra yes-woman

    SvarSlett
  2. hallaisen
    jaja d hørres ud som du har d greit.-
    Hørres koseligt ud me litt dyr. d e jo koseligt.
    eg reise en mnd t erlis i florida, å glede meg t d.
    kjekt å lese på bloggen din.
    peace and love
    heid

    SvarSlett
  3. linn og ali er rørt over din evne til å sette deg inn geitenes verden og følelsesliv.
    Vi foreslår at den ene geita skal hete Emmauel og den andre Linn.
    Magnus vil gjerne at den ene geita skal hete Tekse, men det synes vi er urettferdig fordi den ene høna heter Magnus.
    Ellers har vi det fint her på MF, men det merkes at du er borte!

    SvarSlett
  4. PS: Magnus klarer ikke legge inn kommentarer fra sin mac og er lei seg for det. Anneline elsker deg. Du er velkommen til å avtale skype tidspunkt med Magnus, kan avtales over facebook.

    SvarSlett
  5. den eina geitå bør hetta klinsmann å ha nr 18 i øyra!:) får jo ikkje t d her skype greiene,men d komme. glede meg t å snakka mar med deg. kosa deg videre penis:)

    SvarSlett
  6. ja, hei ja! Dette her er utrolig morro, Jannis! Veeldig bra beskrivelser av livet ditt i Mali. Liker spesielt godt at du er så proaktiv i forhold til hvordan du skal håndtere den kommende konflikten mellom hønene. Det er godt du har tenkt ut en plan!! :) Gleder meg til å høre fortsettelsen! Fred. Hilsen Jenny

    SvarSlett
  7. Så kjekt å lese på siden din! Det virker som du har det helt knall. Har vært litt på MF i det siste, savner å se deg der. Det nyeste på fra meg er at jeg, Lars og Kristin skal ha praksis på Filipinene i 6 uker etter jul. Ha en god helg!

    SvarSlett
  8. elin som sa det...

    SvarSlett
  9. eg tykkjar om at du skriv på nynorsk.
    kristine waldow

    SvarSlett